“Kobieta musi mieć zasady, musi wiedzieć, czego chce i co się jej należy, musi umieć dawać i brać. Kobieta musi mieć czystą duszę i głębokie serce... Przecież tyle się w nim mieści... Musi też być piękna, o ile wie, czym naprawdę jest piękno. Kobieta nie powinna cierpieć, bo im więcej utraci łez, tym szybciej usycha jej serce. Kobieta powinna mieć marzenia i swój cel w życiu. Powinna mieć swoje słabości i się ich nie wstydzić. Kobieta musi znać swoją wartość i wiedzieć, na co zasługuje. Powinna być kochana i kochać, szanowana i szanować, powinna być szczęśliwa i też dawać szczęście. Powinna znać swoje miejsce w życiu meżczyzny. Jeśli go nie zna, takiego miejsca nie ma... Wiem to, bo jestem kobietą...”

Saturday, February 11, 2012

Hej Dziewczyny :)

Te ktore juz mnie znaja - Mam nadzieje ze bedziecie mi tu tez wierne :)

Te ktore dopiero mnie poznaja, zawitaly tu przypadkowo lub przez moj dopiero otwarty kanal na YouTube - Witam i mam nadzieje ze zostane przyjeta cieplo i przyjaznie :)

Mam na imie Gracja, za tydzien koncze 23 lata i od 10 lat mieszkam za oceanem daleko od ukochanej Polski - Chicago.


♔ Blog... o wszystkim i o niczym.
Moj maly kat w internecie :) ♔  

Odrobina Milosci, Mody, Kosmetykow i Zycia w Usa :)





“ I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day...NEVER GIVE UP ”


Zapraszam na moj kanal :  http://www.youtube.com/user/gracjad   *SUBSCRIBE* 










 

2 comments:

  1. witam na blogspocie :) pisz jak najczęściej ;)

    ReplyDelete
  2. Moj maly kat,a nie kont. Uwazaj na ortografie bo cie tu zjedza

    ReplyDelete