“Kobieta musi mieć zasady, musi wiedzieć, czego chce i co się jej należy, musi umieć dawać i brać. Kobieta musi mieć czystą duszę i głębokie serce... Przecież tyle się w nim mieści... Musi też być piękna, o ile wie, czym naprawdę jest piękno. Kobieta nie powinna cierpieć, bo im więcej utraci łez, tym szybciej usycha jej serce. Kobieta powinna mieć marzenia i swój cel w życiu. Powinna mieć swoje słabości i się ich nie wstydzić. Kobieta musi znać swoją wartość i wiedzieć, na co zasługuje. Powinna być kochana i kochać, szanowana i szanować, powinna być szczęśliwa i też dawać szczęście. Powinna znać swoje miejsce w życiu meżczyzny. Jeśli go nie zna, takiego miejsca nie ma... Wiem to, bo jestem kobietą...”

Saturday, June 2, 2012

Girls Night Out






24 comments:

  1. jak zawsze ładnie. niedługo ja tak brzuszek bede pokazywac hihi :) :*

    ReplyDelete
  2. boże ,ale ty laska jesteś :D BOSKI outfit :D strasznie mi sie podoba :))

    ReplyDelete
  3. Genialny kolor spodni! Co ja mówię. Cały outfit jest genialny. ;)

    ReplyDelete
  4. Bosko wyglądasz czadowa torebka :))) ♥

    Leni

    ReplyDelete
  5. Świetnie, szczególnie podoba mi się bluzeczka <3!
    Obserwujemy ;)?

    ReplyDelete
  6. buty ; 3 !
    obserwujemy ?
    zapraszam do siebie na konkurs. jesteś ładna wiec masz szanse :D

    ReplyDelete
  7. kocham twoj sweterek, twoje spodnie- w szczegolonsci kolor!, buty... i caly twoj styl :) masz podobny gust do mnie i chyba dlatego tak bardzo mi sie podoba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a zapomnialam dodac ze torebka jest poprostu mega :D

      Delete
    2. Ciesze sie ze Ci sie podoba :)

      Delete
  8. ślicznie wygladasz kochana :)
    strasznie przypominasz mi siostre mojego B. :)
    świetną masz figurkę :) jak Ty to robisz?? pewnie ciągle na diecie jesteś??
    Buziaczki
    + obserwuję bo naprawdę warto :)
    zapraszam do siebie :) będzie mi bardzo miło jak będziesz u mnie częstym gościem i obserwatorem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Kochana!

      Na diecie ciagle? wcale nie! ale uwazam na to co jem i troche cwicze... zrobie o tym wpis lub film na youtube! bo nie jestes pierwsza osoba ktora mnie o to pyta :*

      Delete
  9. jaka ty jesteś śliczna :) Zazdroszczę figury :(
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :)

    ReplyDelete
  10. wow super wylgada ten zestaw, dziekuje bo przyspieszylas moja decyzje o kupnie takich spodni:)buziaki a w wolnej chwili zapraszam do mnie:):*
    jamaima.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie :) juz dodaje!! i zapraszam do mnie na youtube - www.youtube.com/gracjad

      Delete
  11. śliczna z ciebie dziewczna ! :)
    obserwujee :)

    ReplyDelete
  12. świetne ciuszki!♥ Jesteś bardzo sliczna!:)
    dodaje do obserwowanych, będzie mi miło jak zajrzysz do mnie:)
    wg zazdroszczę Ci mieszkania w Chicago!:)

    ReplyDelete
  13. zdradz kochana skad masz ten sliczny sweterek?:)

    ReplyDelete