“Kobieta musi mieć zasady, musi wiedzieć, czego chce i co się jej należy, musi umieć dawać i brać. Kobieta musi mieć czystą duszę i głębokie serce... Przecież tyle się w nim mieści... Musi też być piękna, o ile wie, czym naprawdę jest piękno. Kobieta nie powinna cierpieć, bo im więcej utraci łez, tym szybciej usycha jej serce. Kobieta powinna mieć marzenia i swój cel w życiu. Powinna mieć swoje słabości i się ich nie wstydzić. Kobieta musi znać swoją wartość i wiedzieć, na co zasługuje. Powinna być kochana i kochać, szanowana i szanować, powinna być szczęśliwa i też dawać szczęście. Powinna znać swoje miejsce w życiu meżczyzny. Jeśli go nie zna, takiego miejsca nie ma... Wiem to, bo jestem kobietą...”

Monday, June 17, 2013

Orange





Dress: Bebe
Shoes: Christian Louboutin

10 comments:

  1. pasują Ci takie stylizacje :)

    ReplyDelete
  2. Piękna sukienka :)

    ReplyDelete
  3. piękna sukienka♥ baaaardzo mi się podoba♥ obserwujemy siebie na wzaje? http://misguidedfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Gracja wyglądasz cudownie!!

    Ja też nauciekłam z pinga :D Zapraszam do mnie....

    Buziaki ;*

    ReplyDelete
  5. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience! :)

    ReplyDelete
  6. bardzo fajny blog :) zapraszam do mnie :)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy ?

    ReplyDelete