“Kobieta musi mieć zasady, musi wiedzieć, czego chce i co się jej należy, musi umieć dawać i brać. Kobieta musi mieć czystą duszę i głębokie serce... Przecież tyle się w nim mieści... Musi też być piękna, o ile wie, czym naprawdę jest piękno. Kobieta nie powinna cierpieć, bo im więcej utraci łez, tym szybciej usycha jej serce. Kobieta powinna mieć marzenia i swój cel w życiu. Powinna mieć swoje słabości i się ich nie wstydzić. Kobieta musi znać swoją wartość i wiedzieć, na co zasługuje. Powinna być kochana i kochać, szanowana i szanować, powinna być szczęśliwa i też dawać szczęście. Powinna znać swoje miejsce w życiu meżczyzny. Jeśli go nie zna, takiego miejsca nie ma... Wiem to, bo jestem kobietą...”

Tuesday, August 26, 2014

be Younique!




A wiec...wszystko zaczęło się od zakupu magicznego tuszu do rzęs - Moodstruck 3D Fiber Lashes. (tusz do rzęs/żel  plus włókna z zielonej herbaty)

Moja trenerka z bootcamp została prezenterka i Nam Wszystkim poleciła. Skusiłam się po obejrzeniu zdjęć i przeczytaniu reviews w google... namawiała mnie oczywiście żebym tez się tym zajęła jako "praca na boku" ale nie chciałam... nie wierzyłam w marketing wielopoziomowy, nie chciałam się w to bawić... nie wierzyłam w siebie ze mi się to uda i takie tam.
a wiec Christine mi odpuściła... to było jakoś w Kwietniu.



Dwa tygodnie temu, odezwała się do mnie i pyta gdzie ja jestem? dlaczego przestałam chodzić na bootcamp!?
to jej mowie ze mam wesele za 10 miesięcy i szkoda mi kasy...wole ćwiczyć w domu. (choć i tak tego nie robię :D masakra...jak mi się nie chce)
wiec, znów mi zaproponowała współprace z younique... wie ze kocham ten tusz i kocham makijaż :) zapewniała ze będę w tym "dobra".
...czytałam o tym i czytałam...aż w końcu się zdecydowałam.
W końcu nie mam nic do stracenia...jedynie mogę coś osiągnąć :)




no i przychodzę z tym do Was...
firma younique www.beautybygracja.com nie wysyła do Polski... ale za pomocą moja możecie tez kupić kosmetyki z tej firmy. Tusz do rzęs jest ich najbardziej sprzedającym się produktem, ale maja tez inne- których ja jeszcze nie przetestowałam. Czekam na cały starter kit i na pewno dam znać!
Na dzień dzisiejszy... polecam i zachęcam do zakupu :)
*nie sprzedawałabym czegoś w co nie wierze!*
krotko mówiąc.. nie robiłabym z mordy dupy! :D



Musze sobie porobić zdjęcia konkretne na których widać co to cacko robi na mnie :)
zostawiam Was z paroma zdj... i wiadomością od pierwszej zadowolonej dziewczyny!! 
Reszta jeszcze swoich nie dostała... mam nadzieje ze tez będą happy :)






Jakieś pytania szczegółowe (cena, składniki itp)... proszę napisać email :)

beautybygracja@gmail.com  <-- :*





5 comments:

  1. Kochana to pisz dla Nas recenzje i podawaj polskie ceny ;)

    ReplyDelete
  2. wow love it!

    http://www.photogenici.com

    ReplyDelete
  3. hi dear! beautiful blog! if you want check mine! thanks a lot!
    www.fashionizein.com

    ReplyDelete