“Kobieta musi mieć zasady, musi wiedzieć, czego chce i co się jej należy, musi umieć dawać i brać. Kobieta musi mieć czystą duszę i głębokie serce... Przecież tyle się w nim mieści... Musi też być piękna, o ile wie, czym naprawdę jest piękno. Kobieta nie powinna cierpieć, bo im więcej utraci łez, tym szybciej usycha jej serce. Kobieta powinna mieć marzenia i swój cel w życiu. Powinna mieć swoje słabości i się ich nie wstydzić. Kobieta musi znać swoją wartość i wiedzieć, na co zasługuje. Powinna być kochana i kochać, szanowana i szanować, powinna być szczęśliwa i też dawać szczęście. Powinna znać swoje miejsce w życiu meżczyzny. Jeśli go nie zna, takiego miejsca nie ma... Wiem to, bo jestem kobietą...”

Tuesday, November 25, 2014

NYC liquid eyeliner

Chyba nie ma nic lepszego niż tani, a dobry kosmetyk! 

NYC liquid eyeliner jest moim ulubieńcem. Sprawdza mi się lepiej niż żel w słoiczku z MAC, Inglot czy nawet Bobbi Brown! Kto by pomyślał :) ? 


Ma cieniutki pędzelek co ułatwia nam w rysowaniu "perfekcyjnej" kreski. Kolor jest tez dość intensywny.  Trzyma się cały dzień, a co najważniejsze ~ nie rozmazuje się! 



Dziewczyny które mieszkają w Stanach ~ znajdziecie go w CVS, Target lub Walmart... kosztuje okolo $3.  Z tego co pamiętam, w Targecie jest najtańszy. 

A w Polsce, nie wiem gdzie można go kupic :( szukałam i jedynie znalazłam dwa sklepy internetowe które maja kosmetyki z tej firmy. Niestety linera nie było :(

Sklepik "Kosmetyki z Ameryki" ma kredkę z tej firmy która kosztuje 1.99 zł i ma dobre recenzje :)  

Znajdziecie ja tu ~ KLIK

Następna strona ~ KLIK


Pozdrawiam <3 

No comments:

Post a Comment